Monday, June 11, 2007

Zaharin Yassin: Pejuang kebenaran yang munafik.

Inilah respon saya kepada posting blog Zaharin Yassin, seorang bekas Gurkha UMNO yang kini tak laku. Postingnya boleh di baca di sini.

Assalamuálaikum Zaharin. Mengucaplah banyak-banyak. Aku pun kritikal mengenai pentadbiran Pak Lah, tetapi taklah sampai apa saja yang dilakukan dipertikai dan disalahkan.

Aku bukan org UMNO tapi aku kenal kau. Kalau kau sanggup memfitnah PM sebegitu ingat tak semasa kau di pejabat di Tmn Setiawangsa pada tahun-tahun 90an dulu?

Kau ingat tak berapa kali staf kau nak menghubungi kau dipejabat tetapi tak dapat kerana kau sibuk berkurung dalam bilik pejabat dengan betina.

Aku tiba pada satu petang ketika kau tengah muncul dari bilik dengan perempuan itu dengan rambutnya masai, ginju berselepet, coli tak keharuan dan termengah-mengah?

Apa ni Zaharin? Sekarang bila kau dah jadi gurkha tak laku baru kau sedar dan sebaliknya menggunakan selitan-selitan dari agama untuk mencerminkan peribadi yang baik konon...sudahlah...