Friday, March 6, 2009

Kaitan Anwar dengan akhbar Liberation...satu lagi konspirasi licik



Article 05/03/2009

"Un cadavre très dérangeant

Celui d'Altantuya, une jeune interprète asiatique, prise dans une sombre affaire de ventes d'armes entre la France et la Malaisie... Azilah l'a entouré d'explosifs et nous l'avons fait sauter ", poursuit Sirul, qui a toujours cru qu'Altantuya Shaaribuu, tuée en octobre 2006, était chinoise... C'est ce paiement, reconnu officiellement par le gouvernement malaisien devant le Parlement de Kuala Lumpur, qui a enclenché une cascade d'événements, dont la disparition des principaux témoins de l'affaire et l'assassinat d'Altantuya..."


Petikan berita di atas dari akhbar Liberation dalam bahasa Perancis, menceritakan apa yang didakwa (direka) oleh wartawan Arnaud Dubus sebagai rentetan peristiwa sekitar saat-saat akhir Altantuya sebelum dibunuh....

Tak hairanlah bagaimana Dubus dapat "mendedahkan" kisah di sebalik pembunuhan Altantuya dalam usaha mengheret Dato Seri Najib sekali lagi.

Apa tidaknya,akhbar Liberation sebenarnya dimiliki oleh Edouard De Rothschild, seorang jutawan Yahudi yang mempunyai pertalian darah dengan keluarga Rothschild – empayar kewangan yang terbina di atas pelbagai kemusnahan dan keruntuhan kemanusiaan sejak Perang Waterloo pada 1815 di Belgium.

Rupanya Anwar Ibrahim mempunyai perhubungan intim dengan Rothschild sejak dia menjalinkan persahabatan dengan konco-konco neo-con Yahudi di Amerika dan Eropah, seperi John Wolfowitz.

Rakyat Malaysia, terutama orang Melayu perlu dimaklumkan bahawa Anwar adalah alat penting zionist dalam memuncakkan politik kemarahan dan kebencian melalui pelbagai saluran propaganda. Taktik neo-con Amerika/zionist itu begitu sebati dengan darah daging petualang Melayu ini.

Anwar telah cuba menghancurkan kredibiliti Najib sejak April 2007 semasa pilihan raya kecil Ijok. Anwar menggunakan segala keresahan dan ketidakpuasaan orang ramai terhadap kepimpinan Pak Lah yang sebenarnya juga dicetuskan oleh dirnya bersama agen-agennya di Malaysia.

Kepantasan 'pendedahan' Dubus diposkan ke blog-blog pro Anwar dan pembangkang hanya menunjukkan betapa segala-galanya dirancang dengan rapi. Apatah lagi, beberapa bulan lalu mereka hinggalak tersilap langkah apabila seorang blogger pro-Anwar meneceritakan bagaimana dia menjelajah Eropah dan bertemu dengan beberapa orang pekedai gedung mewah di Perncis yang kononnya mengaku masih ingat semasa Altantuya bershopping di gedung-gedung mewah di sana.

Blogger tersebut kononya telah memperoleh pelbagai bukti yang kononya sahih bagi menguatkan lagi dakwaan pertalian Altantuya dengan Razak untuk dikaitkan dengan Najib.

Daripada ini kita dapat meilhat betapa mendalamnya komitmen Anwar terhadap agenda zionist di negara ini.